November 16, 2007

I AM WHO I AM


Sorry about the last post..I just re-read it and it does sound I was extremely irritated by my friends..oh, btw, I'm gonna write this next sentence in BM in case of salah satu daripada kawan-kawan aku di sini membaca dan tahu bahawa aku sedang merujuk kepada mereka...based on my last post, salah satu gadis yg aku cakap tu adalah gadis dalam gambar-gambar berikut..tiba-tiba, dia telefon aku dan datang ke hostel kita untuk melepak pada malam sabtu itu, tapi tujuan utamanya, rasanya bukan itu saja, tapi berkaitan dengam lelaki dalam gambar tu..malam berikutnya, gadis tu datang ke bilikku selepas makan malam dengan lelaki itu. Lelaki itu terus menonton tv tapi, tiba-tiba, gadis itu merujuk semua gadis baik sebagai 'perempuan murahan' sambil merenung ke arah aku..entahlah dia sedang merujuk kepada aku atau siapalah..I'm so gonna try find out what's exactly what she's up to and if she's on to something about me..well, let's just say she will just regret messing with me..I mean, kalau dia suka kat lelaki itu, beritahulah lelaki itu..tak de kaitan ngan aku langsung pun..y making all these trouble involving me..keep me out of the picture/problem..




oh, my life is so filled with drama that I could make a reality show with it right now..haha..and I'm enjoying every moment of it.. =p




....MOVING ON....




So, what do college students do during the weekends, when most people go home for the weekend..we, international students......watch movie on laptop and pose for the camera..haha..sorry that I look horrible coz' I was getting tired when Eugene started taking pictures of us at 2.30am..we were watching youtube actually that time..kaka






DIEGO, ME, EUGENE
ME & EUGENE




DIEGO POSING..I was on youtube.com.. XD
watching youtube.. =p



No comments: